Hade varit ute med en amerikansk polare och gatt runt hela natten da vi lite random beslot oss for att avsluta vandringen med en kaffe pa ett kasino i narheten. Val dar moter vi en svensk polare (som jag tyvarr inte har % pa!!) som berattar att han ska ivag och spela finalbordet pa APPT'n. Han ville garna ha moraliskt stod och sjalvklart staller man upp. Sa nu ar jag bara hemma en snabbis for att borsta bort snusflackarna fran tanderna och sedan bege mej till Grand Waldo dar turneringen halls.
Har varit vaken i typ 23 timmar sa jag vet inte om jag kommer att somna dar borta men det vore val inte hela varlden.
$500.000 till vinnaren! gogogogogo
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar