måndag 1 augusti 2011

Debut på $2/4 (2007 27 sep 04:20)

Åkte hem till en polare för att grinda men upptäckte att min mottagare för det trådlösa internätet var lite kass och jag tappade uppkopplingen stup i kvarten så vi beslöt oss för att spela ihop på hans laptop istället.

Vi spelade först $1/2 och backade lite. Då gick vi istället upp på $2/4 och förlorade lite till. Det var hur som helst skitkul och det funkade väldigt bra att slå våra kloka huvuden ihop under spelets gång. Det känndes ganska oseriöst och vi jävlades lite med folk i chatten så fort vi fick tillfälle. Är det nånting jag verkligen hatar så är det folk som kommer med hot och personangrepp och jag har faktiskt ringt supporten och rapporterat spelare som jag tyckt gått över gränsen. Det vi gjorde var istället att kalla folk som vi precis dragit ut för fiskar och berömt folk som synat ner oss light med en sämre hand.

Vi backade totalt $750 men det var som sagt skitkul att spela så det var nog värt varenda dollar. Dessutom så känns det som jag redan har tjänat 23 lax idag då morsan ringde mej imorse (kl 15:00) och sa att jag skulle betala 21.000 i restskatt men sen läst om pappret jag fått hem och konstaterat att jag istället skulle få 1950kr i skatteåterbäring! Det är inte bara i pokern som det svänger.

Min nya dator har förresten kommit och min polare kommer och fixar i ordning den på fredag, så jag känner mej på gott humör.

tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar