Fy fan vad jag hatar poker just nu.... (2009 15 jan 10:25)
seriost, jag gor det.
Jag holl upp tre javla dagar men kunde anda inte spela for full kapacitet. jag spelade inte daligt och det var inte sa mkt for att jag........ asch orkar inte ens skriva nat mer
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar