Jag skallde bast men han la pa luren rakt i orat pa mej sa vi far val kalla det 1-1.
Fortfarande inte somnat och klockan ar 12:00. Var tvungen att aka till vaster-javla-ras for att hamta koreaskivorna nar jag inte var sugen att vanta anda till pa onsdag for att fa dom.
Smaka pa tilten kundsupporten, ja smaka da!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar