måndag 1 augusti 2011

Tiltapan vs UPS's kundsupport (2009 12 jan 11:51)

Jag skallde bast men han la pa luren rakt i orat pa mej sa vi far val kalla det 1-1.

Fortfarande inte somnat och klockan ar 12:00. Var tvungen att aka till vaster-javla-ras for att hamta koreaskivorna nar jag inte var sugen att vanta anda till pa onsdag for att fa dom.

Smaka pa tilten kundsupporten, ja smaka da!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar