Sag rubriken: "Tvingas betala 300 miljoner dollar i böter - Riskerar fängelse".
Vem faan skulle orka bry sej om att sitta i finkan efter att ha tvingats betala 2,2 miljarder svenska kronor egentligen?!
A andra sidan, vem skulle bry sej om boter och fangelsestraff om man hette "Anurag Dikshit". Dikshit....
Dikshit, Dikshit, Dikshit!
Hahahahaha forsok att cencurera det har inlagget expressen.se! Kom an!
DIKSHIT DIKSHIT DIKSHIT!
(http://www.aftonbladet.se/poker/article4028899.ab)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar