Under de 6 senaste manaderna har jag tagit en amerikansk snubbe under mina vingar och gjort honom till min protege' (eller vad fasiken det nu an heter). Jag har stejkat, jag har samtalat, jag har railat, jag har blivit railad och for 3minuter sen kom beloningen......
Jag sitter och forsoker folja med nar han multitablar nl50 pa stars. Jag vet inte vad som hant pa tidigare gator men hursomhelst sa ser jag mongot slanga ut en bet pa $4,50 in i potten pa $2. Han har J2o och bradan ar 9JQ36 med tre ruter. Jag sager nat i stil med "I actually like that bet" innan hans motstandare instasynar med Q7. Jag sitter anda och myser lite och tanker pa vilket aggromonster jag har skapat, den kanslan varar ganska exakt fram tills han berattar att det var en vardebet.....
I have failed
Skrivet av mr_suspekt den 18 dec 23:21 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer Jaså, du stejkar andra. | Anmäl |
| Kanske har du lust att stejka mig under 4 turrar 2009. Vi splittar 50/50 på vinsterna. Det handlar om typ 20k SEK för din del. Intresserad? Skicka mig ett meddelande då här via expressen i så fall. /donRollo | |
| Skriven av donRollo den 19 dec 11:20 | Radera | |
hehe | Anmäl |
| han lär få skapligt värde när han väl sitter med en riktigt monsterhand...typ topp-par. Tror förövrigt att det kan vara bra för ditt eget spel att träna någon annan...då kanske du inte slaskar lika mycket själv. Mr, när får man se dig börja spela live event...typ SM o EPT, eller liknande. Det är klart det är rätt tunga pengar och lägga ut med mycket slump inblandat. Men va faan live SM vore rätt ball o vara med i. Tycker att en viss tidning borde sponsra alla bloggare ;) | |
| Skriven av ___________________ den 19 dec 17:21 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar