Ge mej en heater, nagon! Orka halla pa och harva sa har... Spelade lite nl2k 6max och traffade bra men kannde att jag inte kunde fokucera riktigt sa jag slutade spela. Tog lite markliga beslut och hade inget sjalvfortroende helt enkelt.
Tog en paus och tankte egentligen inte spela mer men vafan ska man gora nar det ar sa himla enkelt att smalla upp ett bord och kanna att man lever lite! hahaha
Motstandaren som jag gjorde monsterfolden mot tidigare i veckan hade inget emot att spela hu mot mej... Han tog ett inkop lite drygt och for femhundrasjuttiotolfte gangen i ordningen svor jag att aldrig mer spela poker nar jag pa forhand vetat om att jag skulle spela daligt.
je suis degenerate!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar