måndag 1 augusti 2011

LOLroulettaments (2008 15 dec 10:19)

Heja 6:an!

Once in a life-time...


Skrivet av mr_suspekt den 15 dec 10:19   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

Ehh...

Anmäl
Kan jag tolka detta som att du ställde in keramiken på ett roulettbord på nummer 6 och hade tomtetur och nu kan dra dig tillbaka i baksätet på en limo med en flaska skumpa och en basebollträ-cigarr i mungipan. Eller? /donRollo
Skriven av donRollo den 15 dec 10:53   |   Radera

Tänkte skriva nåt

Anmäl
men måste gå å skita
Skriven av VONDUR den 15 dec 23:32   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar