Once in a life-time...
Skrivet av mr_suspekt den 15 dec 10:19 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer Ehh... | Anmäl |
| Kan jag tolka detta som att du ställde in keramiken på ett roulettbord på nummer 6 och hade tomtetur och nu kan dra dig tillbaka i baksätet på en limo med en flaska skumpa och en basebollträ-cigarr i mungipan. Eller? /donRollo | |
| Skriven av donRollo den 15 dec 10:53 | Radera | |
Tänkte skriva nåt | Anmäl |
| men måste gå å skita | |
| Skriven av VONDUR den 15 dec 23:32 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar