Nu ar jag inne i en san dar period som man vet ar priset man far betala for att leva det liv man lever. Allt gar emot en men jag ska verkligen forsoka gora allt for att vanda trenden. Det brukar vara min styrka - att kunna fa ut nat positivt av alla motgangar. Nar man har en downswing ar det perfekt lage att ta ett kliv tillbaka och se over sin situation och samtidigt forsoka finslipa sitt spel. Komma tillbaka annu starkare helt enkelt!
En amerikan som jag bor tillsammans med utnamde mej igar till den mest pokerberoende (inte spelberoende) manniskan pa jorden. Jag tar det arligt talat som en komplimang da det visar pa att jag ar serios som pokerspelare, eller hur man nu ska uttrycka det. Hur illa det an gar pa pokern sa kan jag inte komma undan att jag langst innombords alskar detta spel sa fruktansvart mkt. Som jag sagt innan sa ar pengarna inte det som forst och framst driver mej utan sjalva utmaningen att satta sej ner vid ett bord och forsoka ta de andra spelarnas/spelarens pengar. Som bevis pa detta har jag idag och igar spelat nl$25 pa party och gatt in for det lika seriost som jag gor pa de nivaer jag normalt spelar.
Utanfor pokern sa har jag inte mkt att klaga pa. Jag har bestallt biljetter till sverige till den 20e december at bade mej och tjejen. Vi har inte kannt varann sa lange men jag tyckte anda att det kanndes helt ratt att bjuda med henne att fira svensk jul tillsammans med familjen i dalarna. Jag blir bara mer o mer kar for varje dag som gar och utan henne hade jag antagligen varit ett javla vrak nu efter alla smallar bankrullen fatt ta emot.
Tjo flojt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar