tisdag 2 augusti 2011

Kunde inte någon av er jävla datanördar ha (2009 7 apr 23:52)

berättat att det räcker med att högerklicka nere på menyn (eller vad nu den svarta smala strimman där Start-menyn mm sitter heter?) och välja "Swedish keyboard" för att få skriva å, ä och ö igen?

lål!

Det hann bli ett par inlägg utan dom......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar