berättat att det räcker med att högerklicka nere på menyn (eller vad nu den svarta smala strimman där Start-menyn mm sitter heter?) och välja "Swedish keyboard" för att få skriva å, ä och ö igen?
lål!
Det hann bli ett par inlägg utan dom......
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar