måndag 1 augusti 2011

Min pokerfria dag... (2008 30 maj 07:51)

Vaknade. At godis. Spelade guitar hero. Drog pa spa i fem timmar.

Sen spelade jag poker resten av dagen....

Jag spelade i drygt tio timmar och tjanade ganska exakt 0 kr. Det kan ju verka som ett ok resultat nar man har vant sej vid att forlora mkt pa senaste. Det som dock ar lite smatt irriterande ar att jag egentligen skulle ha plussat 31.000kr om jag inte hade haft en 50/50 deal med polaren som torskade 31.000kr... ..

For ovrigt ar jag back sakert over 100.000kr i diverse stejkar och dealar under min karriar hittills! Och mkt mer lar det bli!

Dagens hojdpunkt var iaf att vinna mitt livs storsta pott pa 32.300kr!

Ja just ja, pokerfri dag var det... Jag skulle inte vilja kalla mej sjalv spelmissbrukare, arbetsnarkoman later battre!

Tjo fadderittan!


Skrivet av mr_suspekt den 30 maj 07:51   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 1 kommentar

haha

Anmäl
Måste säga att jag gillar din benämning! det ger oss övriga hopp! :)
Skriven av klingkling den 30 maj 16:50   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar