måndag 1 augusti 2011

Seeeegt spel i lokalen (2007 27 okt 22:57)

Åkte ur en 500kr freeze out med set over set. Vann nån hundring på kinapoker. Plussade 2000kr på cash game.

Är skittrött och gick ifrån världens guldläge vilket jag är ganska deprimerad över för tillfället. Jag drog efter tre sugiga händer då jag uppenbarligen inte spelade på topp, men fan vad jag borde ha stannat ändå. Det måste ha varit över 12k på bordet och alla var fulla och spelade skitdåligt. Problemet var dock att varje hand tog i snitt 15 minuter vilket inte var så kul om man är trött och ofokuserad.

Det ska där till tilläggas att jag hade ganska mycket tur då jag floppade som en gud i början av matchen och jag är inte alls nöjd med mitt spel.

Nu ska jag sova. Rolig blogg jag har btw, alla borde vara intresserade av det som står här...........................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar