Tänkte göra en polare en tjänst genom att spela på hans partypokerkonto medan jag bodde hos honom i stockholm. Tyvärr så hade jag helt glömt bort att hans konto inte är "medriggat" som mitt konto är. Jag spelade i typ 7 timmar och lyckades sluta på -$150 som jag sedan förde över tills hans konto från mitt. Det förnedrande är att jag inte hade särskillt mycket otur med utdragningar och jag kan på rak arm inte komma ihåg nån cooler heller, jag kan inte spela utan medrigg helt enkelt...
I förrgår så körde vi ett homegame hos en annan kompis där jag gjorde rent hus, vilket dessvärre bara var +800kr. Det roliga är dock att man märker hur man hela tiden utvecklas då man spelar med spelare som inte spelar lika mycket som en själv.
Idag har jag kört lite på partys $.25/.50 och plussat $360, det hjälper verkligen att spela när allt är riggat till ens egen fördel. Om det är nån som är sugen på att ta över mitt konto så kan jag lugnt sälja för $1.000.000, det kanske låter lite mycket men det går helt enkelt inte att förlora om man heter mr_suspekt på party!
Idag ska jag spela en turnering i lokalen och för hoppningsvis lite cash game efteråt.
Rullen på Party ligger nu på $2110 från $121 för nån vecka sen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar